Tänk att...

Tänk att snart är det ett nytt år och tänk att snart så är man 20 år, Hmm vart tog alla åren vägen egentligen? tycker nästan det känns som det var igår man var typ 15-16 haha men fina minnen har man fått iaf en massa galna minnen, vissa tråkiga och ledsna men ändå vissa minnen som bara får det att pirra i magen när man tänker på det. Det finns nog tusen saker som jag ångrar och önskar bara inte hade hänt men vad kan jag göra åt det, man får nog bara tänka att dem sakerna kanske gjorde en till den man e idag och när jag tänker tillbaks på den tjejen jag var för några år sedan så är jag glad att de åren är förbi, för så osäker,självhatande och deprimerad vill jag aldrig vara igen, men alla går nog igenom någon sådan fas i sitt liv där man nog hatar allt hos sig själv och allt till och med småsaker får en till att falla ner i gråt.

Men idag så ser ju allt annorlunda ut visst man tänker väl vissa dagar att man skulle vilja gå ner lite i vikt men annars i stort sett så ser allt mkt bättre ut, Jag bor med min underbara pojkvän som jag nu har vart tillsammans med i 1 år och 8 månader och som jag vart förlovad med i nu 1 år och 2 månader =) Jag är så oerhört lycklig just nu och jag märker att nu så ser jag saker och ting på ett helt annat sätt.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0