Jävla siba

ja i slutet av oktober så lämnade jag in min bärbara dator för attt skärmen var sönder på den, Min garanti hade gått ut men som tur e så hade jag ju en heltäckandee försäkring på solid försäkring så vi lämnade in den på siba då där jaag hade köpt den och detta var andra gången jag lämnade in den för jag lämnade in den ett tag innan eftersom den var skållhet hela tiden och stängdes av hela tiden, men iaf när jag lämnade in den sa tjejen i affären att hon inte visste om den skulle lagas eller om jag skulle få en ny. Men dem lämnade in den på lagning och efter typ 2 veckor fick jag tillbaks min dator med en ny skärm, Jag hade den i ungefär 2 veckor innan den gick isönder IGEN,

För en kväll så cpade datorn lite så vi startade om den och sen när den gick igång så skrev jag in mitt lösenord och efter att jag hade skrivit in mitt lösenord så blev det bara svart, och sådär var det i typ 1 timme så stängde jag av den igen på knappen eftersom ajg kunde inte komma åt någonstans att stänga av den på datorn, vi försökte sätta i gång den ett antal gånger men fick bara samma resultat,

Sen för en vecka sedan så fick vi ett brev ifrån solid försäkring där vi skulle skriva in vad som hade hänt datorn när den gick sönder så jag fyllde i lappen och skickade tillbaks den, sen igår fick vi en till lapp ifrån solid försäkring där det stod att min dator skulle inte ens ha blivit lagad jag skulle ha fått en ny dator.!

Min pappa ringde in till solid försäkring och sa att dem hade lagat min dator och att jag bara hade fått ha den ett tag innan den gick i sönder igen då sa tjejen på solid försäkring : vadå lagat den dem skulle inte ha lagat den ni skulle ha fått en ny dator, dem får inte skicka in något på lagning förrän vi har sagt det till dem och vi hade skickat att ni skulle få en ny dator,!!!!!! tänka sig jag skulle egentligen inte suttit med min skit dator som är sönder utan jag skulle egentligen suttit här med en ny dator,  men men solid försäkring kunde iaf inte göra något hon sa att det fick vi ta upp med dem på siba, och JAG SKA HA MIN DATOR thats it liksom!!

Tänka sig vilket fel siba har gjort här och jag är bara så himla irriterad.!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0