Dennis Ahlberg <3

Dennis du är världens underbaraste person som finns, Du lyssnar alltid på mej och jag kan alltid berätta allting för dej, Du förstår mej när jag känner mej förvirrad och du får mej att känna mej trygg när jag är rädd,Du håller om mej när jag är ledsen, Du finns alltid där vid min sida när alla andra sviker. Jag älskar dej så mkt så det nästan gör ont. När jag drömmer mardrömmar så finns du alltid där och håller om mej och berättar att allt kmr att bli bra. Du ger mej trygghet i denna otäcka värld.Jag vet inte vad jag hade gjort utan dej, Jag vet inte hur det hade blivit utan dej, Jag känner bara att jag kan verkligen inte leva utan dej, Du får alltid mej att skratta, Du och din galna humor får mej alltid att lee, ibland så förstår jag inte alls vad du håller på med men jag kan bara inte låta bli att skratta för vad för galet du än gör så ser du bara så oerhört söt ut. Jag kan knappt fatta att jag är så himla lycklig som jag är med dej, ibland så kan jag bara stirra på dej hur länge som helst och tänka vilken tur jag har som har dej du är så underbar min underbara prins du får fortfarande mitt hjärta att slå volter och det pirrar fortfarande i magen på mej ibland när jag ser dej & ändå så har vi vart tillsammans i 1 år och 8 månader & jag hoppas att det blir många många flera år med dej <3 JAG ÄLSKAR DEJ DENNIS AHLBERG =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0