15/12-2010

Idag har man bara tvättat alla kläder och tvättat,Tycker dagarna går så himla segt nu innan jul, Längtar så storasyster kommer ju hem ifrån Norge med den 23 =) är så himla glad att få träffa henne igen, tyvär kommer inte jag och Dennis fira julen tillsammans den 23 ska han vara hos sin pappa och sen den 24 ska han vara hemma hos sin mamma och jag ska vara här hemma tillsammans med min familj. Men det gör inget han och jag får fira våran egen jul efteråt istället =) Har beställt lite fina kläder ifrån hm med som jag ska ha på mej på julafton och nyår =)


Dessa blir det till julafton =)



Denna klänningen och kanske någon kofta blir det på nyår =)


Förresten så har jag världens underbaraste pojkvän som har vart så underbar mot mej nu när jag vart sjuk och som har betalt alla de kläder som jag har beställt =)vilket är min julklapp ifrån honom =P Puss på min underbara Dennis Ahlberg<3

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0